13. april 2016

Lidt om bloggen - hvem, hvad & hvorfor???

Denne blog vil indeholde urimelige mængder blomster og plante inspiration, deko idéer til bordpynt, boligstyling og dekoration til bryllupper, konfirmationer og større arrangementer.

Jeg elsker blomster i alle afskygninger (på nær solsikker, sorry), og forsøger dagligt at omgive mig med både rigtige og naturtro af slagsen. De giver mig god energi og stor glæde i hverdagen og specielt ved festlige lejligheder, der er de den berømte "prik over i'et".

Så lige den formelle præsentation, jeg hedder Bettina Runemalm og driver til dagligt engros webshoppen CuteDesign.dk med kunstige blomster, planter & træer samt sæsonpynt fx jul- og påskepynt. Det vil dog ikke fylde det hele, da jeg vil koncentrere mig om blomster og planter i alle afskygninger.
 
Foto aida ricciardiello
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar